15 september 2020
Med Covid-19 segment kan du förstå din målgrupp och förutspå dess beteende under och efter pandemin, vilket är förutsättningarna för en svensk återstart.
Posted by Peter Callius
Läs mer
20 april 2020
De företagen som kommer att överleva krisen är de företag som inser kundernas nya behov och beteenden och skapar nya tjänster och produkter utifrån dessa.
Läs mer
23 oktober 2019
Att mäta köpintresset är ett av 5 tips för att testa bäringen i nya produkter eller tjänster innan lansering och öka chansen att lyckas med den nya idén.
Posted by
Läs mer
16 september 2019
Konkurrensen och nya konsumentbehov har lett köpcentrum till innovation. Här nämner vi tre saker som köpcentrum gör bra och som vi kan inspireras av.
Posted by
Läs mer
26 augusti 2019
Att skapa nytt parallellt med att hantera det befintliga är möjligt. Läs här om 5 tydliga drivkrafter som kan hjälpa dig att stärka förnyelsekraften i ditt företag.
Posted by Katarina Önell
Läs mer
Prenumerera och få ett mail av oss till din e-post när det finns nya blogginlägg från alla våra expertområden att läsa på vår webbplats!
Ja, jag vill prenumerera på Kantar Sifos blogginlägg från alla expertområden.
Genom att klicka på "Prenumerera" godkänner jag Integritetspolicy