6 april 2022
Nya plattformar, tekniker, affärsmodeller och en generellt ökad fragmentisering gör att möjligheten att nå sin målgrupp nu i princip är obegränsad. Självklart leder det dock också till en ökad komplexitet i kampanjplaneringen. Här delar vi fyra lärdomar om vad det är som driver kommunikationseffekt.
Posted by Håkan Gustafsson
Läs mer
5 april 2022
As the world becomes more complex, working with Employer Branding on a global arena can’t be done in a blink. To attract and retain talents on this scale, knowing to whom, what and when to communicate is crucial when activating communication.
Posted by Katarina Önell
Läs mer
1 april 2022
Att med säkerhet fastställa vad framtiden bär med sig är naturligtvis inte möjligt. Framtiden är och förblir just detta - ett rörligt mål som ständigt gäckar oss. Men för varumärkesägare är det ändå en nödvändighet att förhålla sig till framtiden redan här och nu för att ligga steget före konkurrenterna. Man behöver hålla örat mot marken och identifiera förändrade konsumentbeteenden mer eller mindre i realtid. Frågan är bara hur det ska gå till.
Posted by Helena Wilson
Läs mer
Prenumerera och få ett mail av oss till din e-post när det finns nya blogginlägg från alla våra expertområden att läsa på vår webbplats!
Ja, jag vill prenumerera på Kantar Sifos blogginlägg från alla expertområden.
Genom att klicka på "Prenumerera" godkänner jag Integritetspolicy