28 januari 2022
Kantar Public har nyligen genomfört en internationell studie med fokus på bevarandet av miljö och klimatet. 10 länder har deltagit, däribland Sverige
Posted by Nora Karltun
Läs mer
18 januari 2022
Datadriven kunskap blir allt viktigare för varumärken för att behålla relevans och driva tillväxt. Just nu vänder sig många till oss för att öka sin kunskap om hur varumärket kan bidra till att klara stora omvärldsförändringar och hur det går att mäta varumärkets kapital (Brand Equity). I den här artikeln ger vi dig konkreta råd för att säkra att ditt varumärke klarar en kris, med insikter från vår globala expert på varumärke och data-analys, Matthew Dodd.
Posted by Mika Fischerström
Läs mer
Prenumerera och få ett mail av oss till din e-post när det finns nya blogginlägg från alla våra expertområden att läsa på vår webbplats!
Ja, jag vill prenumerera på Kantar Sifos blogginlägg från alla expertområden.
Genom att klicka på "Prenumerera" godkänner jag Integritetspolicy