Blogg

17 juni 2020

Skapa bra digitala kundupplevelser som stärker varumärket

Framtidens starka varumärken erbjuder differentierade och relevanta fysiska och digitala kundupplevelser där den digitala upplevelsen är varumärkets ankare i kundens ekosystem.

Posted by Selma Pettersson

Läs mer

18 maj 2020

7 prognoser om mediekonsumtion 2020

4 bevisade prognoser från 2017 samt 3 förutsägelser för 2020 om framtiden för de svenska hushållens mediekonsumtion från ORVESTO Konsument 2016:3 och 2019:3.

Posted by Peter Callius

Läs mer

5 maj 2020

Digital nyhetstsunami i Coronatider

Den digitala nyhetskonsumtionen hänger inte ihop med Corona spridningen. Varumärkesägare och medieägare behöver nu djupare förståelse för vår omvärld.

Posted by Peter Callius

Läs mer

27 april 2020

Den politiska agendan i media före och under coronakrisens utbrott

Lär här några insikter från Mediemätaren: vad som har sagts och skrivits om våra partier och partiledare i media före och under coronakrisens utbrott i mars

Posted by Per Söderpalm

Läs mer

27 april 2020

Metoden bakom Mediemätaren – ett samarbete mellan SR Ekot och Kantar Sifo

Mediemätaren är ett nytt verktyg för politisk analys. Kantar Sifo kartlägger hela den politiska agendan i redaktionella medier, på Facebook, Instagram och Twitter - och presenterar det i samarbete med SR Ekot. Här beskriver vi metod, urval, förutsättningar och begränsningar.

Posted by Ulla von Lochow

Läs mer

Visar 1-5 av 150. Nästa ›