You are here

HUR BYGGER DU ETT STARKT OCH TROVÄRDIGT VARUMÄRKE?

Marknaden drivs av känslobaserad uppmärksamhet och ett högt behov av autenticitet. Vi måste utnyttja emotionell konsekvens och sinnesintryck från doft, smak och känsel på samma sätt som det vi ser och hör.

Sensemiotics utvecklar sensorisk och digital forskning till applicerbara metoder. Vi vägleder dig med insikter i hur du och din kommunikation uppfattas, och strategier för att skapa ett uttryck som stämmer överens med din positionering. Hör av dig!

Felaktig e-postadress
Ett oväntat fel har inträffat

Tack för din kontaktförfrågan.Vi återkommer till dig inom kort. 

Ja, jag vill bli kontaktad av Kantar Sifo. 
Genom att klicka på "Skicka" godkänner jag Integritetspolicy

Karin Sandelin

Affärsområdesansvarig, Sensemiotics

0701-842381

Jag har gjort semiotiska analyser på Kantar Sifo i femton år, och håller regelbundet föreläsningar och workshops om visuell kommunikation i varumärkesbyggande frågor. Min plattform är multimediepedagogik, design management och konstvetenskap.

Thierry Mortier

Semiotician

076-5362216

Jag är aktiv inom semiotik och modern konst sedan sexton år, och är specialiserad på att åskådliggöra komplexa strukturer. Som regelbunden talare på Semiofest, publicerad i Semiotica och Semionaut.net är jag en aktiv utvecklare av semiotiska metoder.

Hanna Stolpe

Semiotician

076-5362215

Jag är semiotiker med sommelierbakgrund och expert på mediekommunikation om demokratifrågor och politik. Min tvärvetenskapliga bakgrund ger nya perspektiv på vårt medialiserade samhälle – från doft och smak till visuell och textuell kommunikation.

Martin Ljungdahl Eriksson

Sonic Strategist

076-5362217

Jag är specialiserad på akustisk design, audiell varumärkesutveckling och strategier för röst och musikanvändning. Som doktorand i informatik forskar jag om att använda ljud som individanpassade designelement för att påverka upplevelser och beteenden.

Share Image: 
Show Booking Form: 
Show mobile improvement form: 
Show Send Request Form: 
Alternative header: 
Invert background: 
Contact form title: 
Marknaden drivs av känslobaserad uppmärksamhet och ett högt behov av autenticitet. Vi måste utnyttja emotionell konsekvens och sinnesintryck från doft, smak och känsel på samma sätt som det vi ser och hör.
Contact form text: 
Sensemiotics utvecklar sensorisk och digital forskning till applicerbara metoder. Vi vägleder dig med insikter i hur du och din kommunikation uppfattas, och strategier för att skapa ett uttryck som stämmer överens med din positionering. Hör av dig!