You are here

Vilka är era viktigaste konkurrensfaktorer?

Att starka kundrelationer påverkar försäljningen är ingen hemlighet. Ändå misslyckas många fortfarande med att ta hand om både nya och gamla kunder. Det vill vi råda bot på.

Jesper Rückertz

Account director, Stockholm

0701-842173

Kundupplevelser & kundrelationer

Förbi är den tid då företag kunde särskilja sig på produkter och pris. Undersökningar bland företagsledare visar att en majoritet ser kundupplevelser som den viktigaste konkurrensfaktorn.

En förklaring är den ökande digitaliseringen och att kundresor blir alltmer mångfasetterade. Därmed ökar riskerna för att kunderna upplever problem, vilket i värsta fall kan leda till att de spenderar sina pengar på annat håll. Med sociala medier på en knapptrycknings avstånd kan dåliga erfarenheter sprida sig som en löpeld. Att säkerställa bra kundupplevelser har därför blivit ett måste.

Vår mission är att hjälpa företag och organisationer att leverera kundupplevelser i världsklass. Med fingret på pulsen och en beprövad verktygslåda är vi ett värdefullt stöd. Vi kan hjälpa er att definiera er kundstrategi, att samla in och analysera kundinsikter samt att stödja er verksamhetsutveckling.

Hör av dig så bokar vi ett möte!

Ladda ner vårt whitepaper om hur man blir kundernas förstahandsval

Personuppgiftslagen

Jesper Rückertz

Account director, Stockholm

0701-842173

Niclas Landgren

Account Director, Göteborg

0707-752909

Share Image: