24 maj 2022
Här tar vi en titt på beteendevetenskapen bakom de associationer som finns i människors huvuden som bidrar till varumärkeskapitalet.
Läs mer
10 maj 2022
Det här inlägget fokuserar på varför det är viktigt för varumärkesägare att förstå och mäta sitt brand equity – och hur detta kan göras.
Läs mer
31 mars 2022
Vad är Brand Equity? Här förklarar vi vad och varför brand equity är viktigt.
Läs mer
28 mars 2022
Nya plattformar, tekniker, influencers och oberoende varumärkesambassadörer har bidragit till att kontaktytorna för marknadsföringsaktiviteter blivit fler.. Här delar vi tre insikter om att kartlägga dina kontaktytor.
Posted by Helena Wilson
Läs mer
18 januari 2022
Datadriven kunskap blir allt viktigare för varumärken för att behålla relevans och driva tillväxt. Just nu vänder sig många till oss för att öka sin kunskap om hur varumärket kan bidra till att klara stora omvärldsförändringar och hur det går att mäta varumärkets kapital (Brand Equity). I den här artikeln ger vi dig konkreta råd för att säkra att ditt varumärke klarar en kris, med insikter från vår globala expert på varumärke och data-analys, Matthew Dodd.
Posted by Mika Fischerström
Läs mer
Prenumerera och få ett mail av oss till din e-post när det finns nya blogginlägg från alla våra expertområden att läsa på vår webbplats!
Ja, jag vill prenumerera på Kantar Sifos blogginlägg från alla expertområden.
Genom att klicka på "Prenumerera" godkänner jag Integritetspolicy