27 mars 2020
Företag som ställer om snabbt och är lyhörda för kundernas känslomässiga behov under Coronaepidemin har en större chans att överleva när krisen är förbi.
Posted by Jesper Rückertz
Läs mer
25 mars 2020
Detta behöver du tänka på för att välja rätt bilder som stärker både ditt budskap och ditt varumärke i tider av kris och intensivt informationsflöde
Posted by Karin Sandelin
Läs mer
23 mars 2020
Med varierade och anpassade annonser blir inte bara tittarupplevelse bättre, utan även upplevelsen av de varumärken, tjänster och produkter som visas, och av den tjänst som visar dem.
Posted by
Läs mer
4 mars 2020
Data från ORVESTO Konsument visar att Facebook vuxit med sin målgrupp och att dess primära användningsområde skiftar från socialt medie till nyhetsmedie.
Posted by Peter Callius
Läs mer
Prenumerera och få ett mail av oss till din e-post när det finns nya blogginlägg från alla våra expertområden att läsa på vår webbplats!
Ja, jag vill prenumerera på Kantar Sifos blogginlägg från alla expertområden.
Genom att klicka på "Prenumerera" godkänner jag Integritetspolicy