2025-11-04
    
För tredje året i rad har vi på Kantar Media i Sverige äran att kora de aktörer som är bäst på att skapa engagemang bland svenskarna!
Vi gör detta för fem kategorier, och de är (i alfabetisk ordning):
Vi riktar ett varmt grattis till samtliga dem som i år har fått ett högt Passionindex* i sin kategori:
(i alfabetisk ordning)
    
Och nu, trumvirvel tack! Högst Passionindex får
    
    
    
    
    
Vi delade den glada nyheten lite i förväg med dem som har fått högst Passionindex i respektive kategori, och här är några av deras reaktioner:
”Att Skansen skapar passion och engagemang för sina gäster känns helt underbart. Nu blir vi ännu mer taggade för en passionerad jul på Skansen. Vi är så glada att toppa listan och är grymt stolta över att dela den med Fotografiska Stockholm”, säger Yvonne Nordlind marknads- och kommunikationschef på Skansen.
Jenny Silfverstrand, SHL:s VD ”Att vi för tredje året i rad når högsta Passionindex är ett kvitto på den passion och det engagemang som finns för klubbarna och SHL. Att dessutom få full pott tre år i rad visar att intresset för ligan inte bara består – det växer. Det inspirerar oss att fortsätta skapa världens bästa ishockeyupplevelse”.
Mer information om och bakgrund till Passionindex, samt den kompletta listan över samtliga som ingår i varje kategori, hittar du här. Hör gärna av dig till mig om du vill veta mer.
Prenumerera och få ett mail av oss till din e-post när det finns nya blogginlägg från alla våra expertområden att läsa på vår webbplats!
Ja, jag vill prenumerera på Kantar Sifos blogginlägg från alla expertområden. 
Genom att klicka på "Prenumerera" godkänner jag Integritetspolicy