You are here

Hur sannolikt är det att dina kunder rekommenderar ditt företag?

Förbättra kundupplevelse och öka antal lojala kunder med en integrerad CX lösning

Kontakta oss så berättar vi mer!

Felaktig e-postadress
Ett oväntat fel har inträffat

Tack för din kontaktförfrågan.Vi återkommer till dig inom kort. 

Ja, jag vill bli kontaktad av Kantar Sifo. 
Genom att klicka på "Skicka" godkänner jag Integritetspolicy

Jesper Rückertz

Senior Advisor Customer Experience, Stockholm

070-184 21 73

CXM rådgivare med 20 års erfarenhet av att stödja organisationer med kundstrategier, kundfeedbacksystem och kundresor för bättre kundupplevelser och ökad försäljning.

Niclas Landgren

Senior Advisor CX, Göteborg

070-775 29 09

Net Promoter Score är vanligast nyckeltalet för att mäta kundupplevelser och kundlojalitet. NPS mäter kundernas rekommendationsvilja på en skala från 0 till 10. 
Share Image: 
Show Booking Form: 
Show mobile improvement form: 
Show Send Request Form: 
Alternative header: 
Invert background: 
Contact form title: 
Förbättra kundupplevelse och öka antal lojala kunder med en integrerad CX lösning
Contact form text: 
Kontakta oss så berättar vi mer!