You are here

EN CX-STRATEGI SOM SÄRSKILJER ER FRÅN KONKURRENTERNA

Enligt vår undersökning är 7 av 10 kunder oberörda av de företag de handlar av. Vår uppfattning är att mervärden och emotionella upplevelser är nyckeln till kundernas hjärtan och framtida köpbeslut.

Vi hjälper er definiera en CX-stratergi som skapar kundupplevelser i världsklass. Kontakta oss så berättar vi mer!

Felaktig e-postadress
Ett oväntat fel har inträffat

Tack för din kontaktförfrågan.Vi återkommer till dig inom kort. 

Ja, jag vill bli kontaktad av Kantar Sifo. 
Genom att klicka på "Skicka" godkänner jag Integritetspolicy

Jesper Rückertz

Account director, Stockholm

0701-842173

Niclas Landgren

Account Director, Göteborg

0707-752909

Share Image: 
Show Booking Form: 
Show mobile improvement form: 
Show Send Request Form: 
Alternative header: 
Invert background: 
Contact form title: 
Enligt vår undersökning är 7 av 10 kunder oberörda av de företag de handlar av. Vår uppfattning är att mervärden och emotionella upplevelser är nyckeln till kundernas hjärtan och framtida köpbeslut.
Contact form text: 
Vi hjälper er definiera en CX-stratergi som skapar kundupplevelser i världsklass. Kontakta oss så berättar vi mer!