You are here

EN CX-STRATEGI SOM SÄRSKILJER ER FRÅN KONKURRENTERNA

Enligt vår undersökning är 7 av 10 kunder oberörda av de företag de handlar av. Vår uppfattning är att mervärden och emotionella upplevelser är nyckeln till kundernas hjärtan och framtida köpbeslut.

Vi hjälper er definiera en CX-strategi som skapar kundupplevelser i världsklass. Kontakta oss så berättar vi mer!

Felaktig e-postadress
Ett oväntat fel har inträffat

Tack för din kontaktförfrågan.Vi återkommer till dig inom kort. 

Ja, jag vill bli kontaktad av Kantar Sifo. 
Genom att klicka på "Skicka" godkänner jag Integritetspolicy

Jesper Rückertz

Senior Advisor Customer Experience, Stockholm

070-184 21 73

CXM rådgivare med 20 års erfarenhet av att stödja organisationer med kundstrategier, kundfeedbacksystem och kundresor för bättre kundupplevelser och ökad försäljning.

Niclas Landgren

Senior Advisor CX, Göteborg

070-775 29 09

Customer Experience strategi
Definiera din CX-strategi och skapa unika kundupplevelser i världsklass.
Share Image: 
Customer Experience strategi
Show Booking Form: 
Show mobile improvement form: 
Show Send Request Form: 
Alternative header: 
Invert background: 
Contact form title: 
Enligt vår undersökning är 7 av 10 kunder oberörda av de företag de handlar av. Vår uppfattning är att mervärden och emotionella upplevelser är nyckeln till kundernas hjärtan och framtida köpbeslut.
Contact form text: 
Vi hjälper er definiera en CX-strategi som skapar kundupplevelser i världsklass. Kontakta oss så berättar vi mer!