Strategiarbete för bättre kundupplevelser
Enligt våra undersökningar känner sig 7 av 10 kunder oberörda i mötet med de företag de handlar av. En förklaring är att det fokuseras för mycket på det som kunderna tar för givet istället för det som skapar distinkta och särskiljande kundupplevelser. Konsekvensen blir att företag uppfattas som en i mängden.
Vår uppfattning är att mervärden och emotionella upplevelser är nyckeln till kundernas hjärtan och framtida köpbeslut. Det är här hävstången sätter in med full kraft. Det är här man kan bli unik.
Vi erbjuder ett väl beprövat workshop-koncept som hjälper er definiera er CX-strategi, dvs. hur ni kan skapa unika kundupplevelser i världsklass.
Workshop för utveckling av CX-strategi
- Vilka är kundernas behov och drivkrafter?
- Hur ser den optimala kundupplevelsen ut i olika kundresor och kontaktpunkter?
- Vad krävs för att lyckas?



General Sidebar
Vill du ha hjälp att definiera er CX-strategi? Skicka ett mejl till oss här!