ROI-analys av ditt CX-program
I budgettider är det många viljor som slåss om pengarna. Störst budget får det område som förväntas få störst return on investment (ROI). I alla fall i teorin. Många företag har aldrig genomfört en ROI-analys på sitt befintliga - eller påtänkta CX-program. Hur mycket kommer försäljningen att öka om kundernas upplevelser förbättras med exempelvis 10%?
Kantar Sifo har tagit fram en simulering där vi efter ett inledande planeringsmöte kan visa en tydlig bild av hur mycket ert företag har att vinna på att implementera ett CX-program med oss.

Hur tror du er potential ser ut? Ska vi testa tillsammans?

Jesper Rückertz
Senior Advisor Customer Experience, Stockholm
CXM rådgivare med 20 års erfarenhet av att stödja organisationer med kundstrategier, kundfeedbacksystem och kundresor för bättre kundupplevelser och ökad försäljning.

General Sidebar
Vill du bli kontaktad?
Fyll i din e-postadress, så kontaktar vi dig senast nästkommande vardag.
Ja, jag vill bli kontaktad av Kantar Sifo.
Genom att klicka på "Skicka" godkänner jag Integritetspolicy
Jag vill boka en inspirationslunch kring hur jag kan komma igång!