You are here

Förbättra kundupplevelsen i era butiker

Med hjälp av vårt kundfeedbacksystem kan du enkelt mäta och följa upp kundernas butiksupplevelser, i realtid. Smartare, bättre och mer kostnadseffektivt än traditionell mystery shopping! Nedan listar vi 6 anledningar till varför du ska mäta kundupplevelse

Jesper Rückertz

Senior Advisor Customer Experience, Stockholm

070-184 21 73

CXM rådgivare med 20 års erfarenhet av att stödja organisationer med kundstrategier, kundfeedbacksystem och kundresor för bättre kundupplevelser och ökad försäljning.

I en tid när utbud och pris på produkter och tjänster är allt mer lika, är kundupplevelsen den centrala framgångsfaktorn för att lyckas.
Share Image: 
Show Booking Form: 
Show mobile improvement form: 
Show Send Request Form: 
Block Contact: 

Kontakta mig!

Fyll i din e-postadress, så kontaktar vi dig senast nästkommande vardag.

Alternative header: 
Invert background: