Förändringsprocess
Det händer att företag hamnar i en djup svacka. Kundmätningarna visar riktigt usla siffror. Försäljningen viker. Nyckelmedarbetare slutar. Allt ser mörkt ut. I detta läge är inte ett NPS®-system räddningen – även om det kanske också behöver ses över. Vad som krävs är en process som ställer allt till rätta igen. Kantar Sifo erbjuder en transformationsprocess i fem steg som gör skillnad. Det är ingen quick-fix. Men byggdes Rom på en dag? Våra konsulter hjälper er steg för steg. Avkastningen är starkare kundrelationer, ökad försäljning och medarbetare som återigen ser framtiden an med tillförsikt.

Vill du veta mer om hur en transformationsprocess kan se ut för er? Kontakta oss.

Jesper Rückertz
Senior Advisor Customer Experience, Stockholm
CXM rådgivare med 20 års erfarenhet av att stödja organisationer med kundstrategier, kundfeedbacksystem och kundresor för bättre kundupplevelser och ökad försäljning.
General Sidebar
Vill du bli kontaktad?
Fyll i din e-postadress, så kontaktar vi dig senast nästkommande vardag.
Ja, jag vill bli kontaktad av Kantar Sifo.
Genom att klicka på "Skicka" godkänner jag Integritetspolicy
Jag vill boka en inspirationslunch kring hur jag kan komma igång med vår kundstrategi!