You are here

Förtroende i en uppkopplad värld

Connected Life är Kantar TNS årliga världsomspännande studie av konsumenters beteende på nätet. I år försöker vi förstå vad folk litar på och varför – och hur företagen bör agera. Vill du veta mer? Ange din e-post så kontaktar vi dig inom kort!

Felaktig e-postadress
Ett oväntat fel har inträffat
Formuläret har skickats!

Ja, jag vill bli kontaktad av Kantar Sifo. 
Genom att klicka på "Skicka" godkänner jag Integritetspolicy

Förtroende i en uppkopplad värld

Hur navigerar du som företag eller organisation i en verklighet där data är guld men där värdet i gamla sanningar allt oftare ifrågasätts? Hur kan varumärken skapa och upprätthålla förtroende i dagens snabba utveckling?

Förtroende för tekniken
Hur påverkas företagens relationer med kunderna genom alla nya sätt att ha kontakt, oavsett om det sker via Twitter, chattbotar, e-post eller på något annat sätt?  Vi har undersökt hur företagen kan bygga pålitliga kundrelationer i en värld där kontakten i allt större grad sker på nätet.


Förtroende för att data hanteras säkert
Vad kan företagen göra för att bygga förtroende kring att data hanteras säkert? Vår studie visar vilka principer företagen behöver följa för att upprätthålla förtroendet och försäkra för konsumenterna att deras uppgifter hanteras på ett säkert sätt.

 

Förtroende för det vi ser
Har konsumenter tappat tron på varumärkena efter år av falska nyheter och sociala kampanjer?  Urholkas information som företagen skickar ut i eget intresse konsumenternas förtroende för deras kommunikation? Vi undersöker den nya innehållsstyrda kommunikationen och frågar om den skadar konsumenters förtroende för allt de ser och läser på nätet.

 

Förtroende för näthandeln
För att handla på nätet krävs det att man känner stor tillit. Därför är det inte förvånande att förtroende är ett av de största hindren som bromsar e-handeln runtom i världen. Hur  kombinerar konsumenter inköp i traditionella resp. onlinekanaler, med olika enheter och i olika nätverk?  Hur kan företagen öka konsumenters förtroende och skapa nya e-handelsmöjligheter?

 

Ange dina uppgifter i formuläret och hämta vår kostnadsfria översikt (på engelska) "Six trends on trust in a connected world​"

Six trends on trust in a connected world

Felaktig e-postadress
Ett oväntat fel har inträffat

Tack för att du vill prenumerera på vår blogg.

Vi har skickat ett mail till din e-post adress med en länk för att du ska bekräfta din prenumeration. Vänligen kontrollera att mailet inte hamnat i spam-filtret.

Ja, jag vill ladda ner Kantar Sifos rapport.
Genom att klicka på "Ladda ner" godkänner jag Integritetspolicy.

Ja, jag vill även få information om Kantar Sifos tjänster och evenemang.

Connected Life är Kantar TNS årliga världsomspännande studie av konsumenters beteende på nätet.
 

56 länder | 70 000 personer |  104 djupintervjuer

 

Hör av dig så berättar vi mer!

Share Image: 
Show Booking Form: 
Show mobile improvement form: 
Show Send Request Form: 
Block Contact: 

Connected Life Workshop

Vår halvdagsworkshop hjälper er att validera er strategi kring digitalisering baserat på drivkrafter och önskemål hos de konsumenter som finns i era målgrupper

För mer info, fyll i din e-postadress, så kontaktar vi dig senast nästkommande vardag.

Alternative header: 
Invert background: 
Contact form text: 
Connected Life är Kantar TNS årliga världsomspännande studie av konsumenters beteende på nätet. I år försöker vi förstå vad folk litar på och varför – och hur företagen bör agera. Vill du veta mer? Ange din e-post så kontaktar vi dig inom kort!