You are here

Identifiera och kvantifiera segment och målgrupper med störst potential

Kantar Analytics Practice hjälper dig att identifiera och kvantifiera marknads- och kundsegment med störst potential för att driva tillväxt och lönsamhet.

Mika Fischerström

Head of Analytics

072-310 44 50

Med 20 års erfarenhet av att hjälpa kunder i London och Sverige med försäljningsmodellering, market mix modelling och andra analyser för att förstå hur de mer effektivt kan använda sina marknadsinsatser för att bygga varumärke och driva affären.

Karin Schneller

Senior Statistician

070-184 22 73

Segmentering och Aktivering
Träffsäker medieplanering och kommunikation genom att identifiera och kvantifiera segment och målgrupper med störst potential
Contact: 
Mika Fischerström
Karin Schneller
Share Image: 
Segmentering och Aktivering
Show Booking Form: 
Show mobile improvement form: 
Show Send Request Form: 
Block Contact: 

Vill du veta mer om våra tjänster? Fyll i din e-postadress, så kontaktar vi dig senast nästkommande vardag.

Alternative header: 
Invert background: