You are here

Starka kundrelationer leder till ökad försäljning inom B2B och svensk tillverkningsindustri

Vad kan man göra för att särskilja sig och föredras av sina kunder? Vi vet att det primärt handlar om två saker: skapa mervärden och affärsnytta för sina kunder och att tillgodose kunders emotionella behov.

Jesper Rückertz

Senior Advisor Customer Experience, Stockholm

070-184 21 73

Jesper Rückertz

Senior Advisor Customer Experience, Stockholm

070-184 21 73

CXM rådgivare med 20 års erfarenhet av att stödja organisationer med kundstrategier, kundfeedbacksystem och kundresor för bättre kundupplevelser och ökad försäljning.

Niclas Landgren

Senior Advisor CX, Göteborg

070-775 29 09

Share Image: 
Show Booking Form: 
Show mobile improvement form: 
Show Send Request Form: 
Block Contact: 

Vill du veta mer om våra tjänster inom B2B? Fyll i din e-postadress så kontaktar vi dig!

Alternative header: 
Invert background: