Konsten att ligga steget före - så kan du framtidssäkra ditt varumärke

I det här lunch-webinaret berättar vi om några av Kantars verktyg för att blicka in i framtiden. Vi förklarar hur de funkar, vilken typ av frågeställningar de hjälper dig som varumärkesägare att besvara och hur du kan utnyttja dem för att framtidssäkra dina varumärken

Konsten att ligga steget före - så kan du framtidssäkra ditt varumärke

Under de två senaste åren har vi gjort stora anpassningar i vårt sätt att leva, vilket har påskyndat förändringsprocesser och påverkat människors behov på både kort och lång sikt. Därför är det viktigare än någonsin för varumärkesägare att förstå vilka förändringar som väntar runt hörnet och påverkar just deras bransch eller produktkategori.


I det här lunch-webinaret berättar vi om några av Kantars verktyg för att blicka in i framtiden. Vi förklarar hur de funkar, vilken typ av frågeställningar de hjälper dig som varumärkesägare att besvara och hur du kan utnyttja dem för att framtidssäkra dina varumärken. Kort och gott får du tips och inspiration kring hur du kan addera ett framtidsperspektiv i ditt varumärkesarbete.

Vi kommer bland annat berätta om:
— Hur du kan identifiera och ta hjälp av de konsumenter som verkligen påverkar kategorin för att förutspå den framtida utvecklingen

— Hur du snabbt, enkelt och smart kan använda publik digital data för att förstå vad som blir morgondagens stora trender

—Hur semiotisk kulturanalys kartlägger, förklarar och ger strategisk vägledning för hur du kan förhålla dig till trender på din marknad

När: 5 april
Tid: 12.00 - 12.45
Plats: Online
 

Ja, jag vill anmäla mig!
 

Webbseminariet är kostnadsfritt. Har du frågor om eventet, kontakta Frida Wentzel

Varmt välkommen!

Show Seminar: 
No
Share Image: 
Event end date: 
Tuesday, 5 April, 2022
Event start date: 
05/04/2022