Conversion model
Vinn striden om varumärkesandelarna! Vi ger företag djupare förståelse för vad som driver kunderna till faktiska köp och vi levererar handlingsplaner för hur varumärket ska växa på ett så lönsamt sätt som möjligt. Den övergripande varumärkesandelen kan dölja det faktum att människor rör sig från varumärke till varumärke och att plånboken faktiskt fördelas inom flera kategorier.
Med Conversion Model mäter vi styrkan i kundernas psykologiska bindning till olika varumärken på marknaden. För att hjälpa varumärket att blomstra utvärderar vi grundligt de två kritiska faktorerna som påverkar varumärkesval. Den första handlar om påverkan av människors sätt att tänka (hur människor känner för ett varumärke). Den andra handlar om kraft på marknaden och situationsfaktorer som pris och tillgänglighet (som också påverkar beslut).
Conversion Model använder en exakt förståelse för dagens marknad för att kunna förutspå morgondagens. Med förståelse för individuella konsumenter presenterar vi en detaljerad inblick i kategoridynamik och köpmönster. Vi fokuserar på dina möjligheter för att locka nya konsumenter, öka befintliga konsumenters förtroende och optimera deras köpvilja.