Webbinar: Kreativitet och varumärkesstorlek för effektiv marknadsföring

Ett webbinar hos Sveriges Annonsörer om vad som verkligen ger effekt i marknadsföring och annonsering.

Webbinar: Kreativitet och varumärkesstorlek för effektiv marknadsföring

Kantars globala direktör för media, Duncan Southgate, är med och pratar om vad som verkligen ger effekt i marknadsföring och annonsering samt om skillnader i marknadsförares tro och faktiskt utfall. Han presenterar en ny undersökning av Kantar som visar att marknadsförare underskattar kreativitet och varumärkesstorlek, och överskattar varumärke kontra prestanda och multimedia, när det gäller annonseffektivitet.

Webbinariumet är kostnadsfritt för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Datum:
Fredag 9 oktober 2020 

Tid: 11:30-12:30

Plats
Online

Show Seminar: 
No
Share Image: 
Effektiv marknadsföring
Event end date: 
Friday, 9 October, 2020
Event start date: 
09/10/2020