Seminar

Om GDPR och marknadsundersökningar

Ett frukostseminarium om vad du behöver tänka på när ni genomför marknads- eller opinionsundersökningar efter introduktionen av GDPR.

Om GDPR och marknadsundersökningar

Införandet av GDPR har fått stor uppmärksamhet och även skapat viss ångest hos många. Vi på Kantar Sifo ser GDPR som något mycket positivt för konsumenter, medlemmar och medborgare, samt för företag, organisationer och samhället. Vi har arbetat med GDPR under en längre tid och byggt upp processer som gör det lättare för våra kunder att använda marknads- och opinionsundersökningar i linje med GDPR. 

Men det finns några konsekvenser av GDPR som du som kund bör känna till. Därför bjuder vi in till ett frukostseminarium om vad du behöver tänka på när du genomför undersökningar efter introduktionen av GDPR. Välkommen med dina frågor!

Dag: Onsdag 21 november 2018
Tid: kl. 9: 00-10: 00 (Frukost serveras från 08:30)
Plats: Kantar Sifo, Vasagatan 11, Stockholm.

(OBS! Seminariet kommer att äga rum även i Göteborg i början av 2019. Anmäl ditt intresse redan nu så meddelar vi dig först när datumet är spikat!)

Detta seminarium vänder sig till dig som köper marknads- eller opinionsundersökningar. Antalet platser är begränsat. Först till kvarn gäller!

Seminariet är kostnadsfritt, men kom ihåg att avboka din plats vid förhinder senast 48 timmar innan eventet. Vid utebliven närvaro utgår no show-avgift 349 kr ex moms. 

Har du kollegor som kan vara intresserad av detta seminarium? Tipsa gärna dem också!

Seminariet hölls av Toivo Sjörén, Opinionschef och Niklas Holm-Hansen, Senior projektledare och GDPR-specialist.

Vid frågor om evenemanget vänligen kontakta Indira Flores.

Show Seminar: 
Yes
Share Image: 
GDPR och marknadsundersökningar
Event end date: 
Wednesday, 21 November, 2018
Event start date: 
21/11/2018