Opinionsbildning i det nya medielandskapet
Per Söderpalm, affärsområdeschef på Kantar Sifo, och Klara Riddermark, marknadschef på All Ears, berättar om den snabbt ökade betydelsen av talmedier, så som Podcast och YouTube.
Vi förklarar hur opinionsbildning fungerar i dessa kanaler, vilka budskap som passar till respektive plattform och vad du kan göra för att nå igenom mediabruset.
Syftet med seminariet är att hjälpa dig navigera bland de nya talmedierna.
Som underlag för seminariet utgår vi ifrån Kantar Sifos analyser av det politiska samtalet i olika kanaler samt All Ears kompetens inom talmedia och mediebevakning.
Detta får du med dig:
- ✔️Diskussion kring Mediemätaren om det politiska samtalet i media
- ✔️ Konkreta tips för hur du bör jobba med opinionsbildning i podcasts
- ✔️ God frukost, färskt kaffe och chans att ställa massor med frågor
Frukostseminariet arrangeras av All Ears och Kantar Sifo och vänder sig till dig som jobbar med press, pr och kommunikation.
Antalet platser är begränsat. Först till kvarn gäller! :)